ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΟΜΕΔ - ΕΠΙΛΥΣΗ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ, 16.11.2024 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ
11 Νοεμβρίου 2024
Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. του Ο.ΜΕ.Δ.,
Σας προσκαλούν στο Σεμινάριο με θέμα «Επίλυση εργασιακών διαφορών στον Ο.ΜΕ.Δ.» που διοργανώνει ο Οργανισμός μας το Σάββατο 16 Νοεμβρίου, στο Επιμελητήριο Έβρου (Λεωφ. Δημοκρατίας 307, ΤΚ 68100).
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπροσώπους εργαζομένων και εργοδοτών, σε μεμονωμένους εργοδότες, σε στελέχη διοίκησης και διοίκησης ανθρωπίνου δυναμικού, λογιστές, δικηγόρους, καθώς και κάθε άλλον σχετικό/ή με εργασιακά ζητήματα και ζητήματα επίλυσης εργατικών διαφορών.
Συνημμένα αποστέλλεται η Πρόσκληση και το Πρόγραμμα του Σεμιναρίου